Гарантія та сервісне обслуговування

Кліматичного обладнання Cooper&Hunter

На які товари надається гарантія?

Розширена гарантія на 5 роківНа всі товари, що реалізуються в інтернет-магазині «CooperHunter», надається стандартна гарантія на 2 роки та Розширена гарантія на 5 років, залежно від сервісного забезпечення Cooper&Hunter. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться у присутності споживача за місцем продажу або на об'єкті монтажу кліматичної техніки. Комплектність виробу визначається специфікацією виробу або посібником з експлуатації. Небезпека випадкової втрати чи шкоди устаткування переходить до споживача з моменту передачі устаткування. Щодо складнотехнічного кліматичного обладнання: обмін або повернення коштів замовнику здійснюється після проведення незалежної експертизи уповноваженним сервісним центром у тому випадку, якщо товар не є ремонтно-придатним.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне профілактичне сервісне обслуговування, ремонт чи заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом. Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Гарантійний талон, який видається при купівлі обладнання, дійсний лише за наявності правильно та чітко зазначених: моделі, серійних номерів внутрішнього та зовнішнього блоків, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця та монтажника, підпису покупця. У разі порушення цих умов, а також у випадку, коли дані, зазначені в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, талон визнається недійсним.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки, збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому сервісному відділі за адресою:
вул. Грецька, 41
з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 16-00,
у суботу – з 10-00 до 13-00.
Телефон: (050) 860-97-67

При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Якщо ви мешкаєте не в Херсоні, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар із повною комплектацією
  2. гарантійний талон
  3. документ, що підтверджує оплату
  4. висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік»

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався з метою, що не відповідає прямому призначенню;
  • у разі порушення правил та умов експлуатації, встановлення виробу, викладених в інструкції з експлуатації, а також у разі ремонту та монтажу, модифікації кондиціонера не уповноваженими особами;
  • якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту неспеціалізованим сервісним центром;
  • якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, не передбаченого Виробником;
  • якщо за час експлуатації змінився тепловий приплив у приміщенні та є невідповідність потужності охолодження (потужності обігріву) кондиціонера та теплофізичних якостей приміщення, через що кондиціонер не може підтримувати потрібну температуру;
  • відсутність профілактичного сервісного обслуговування кондиціонера менше ніж 1 раз на рік та/або відсутність позначки про його проведення у гарантійному талоні;
  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними чи необережними діями споживача чи третіх осіб;
  • якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, комах та гризунів;
  • неправильно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу.

Налаштування та встановлення (складання, підключення тощо) виробу, описані в документації, що додається до нього, повинні бути виконані спеціалізованою монтажною організацією. Вимагайте від фахівця, який здійснює встановлення внести всі необхідні відомості про встановлення Вашого виробу у гарантійний талон.

Виробник/Постачальник знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо чи опосередковано нанесену продукцією, людям, свійським тваринам, майну у разі, якщо це сталося внаслідок недотримання правил та умов експлуатації, встановлення виробу, навмисних чи необережних дій споживача чи третіх осіб.


5 РОКІВ офіційної гарантії!

5 років сервісної та гарантійної підтримки

Надійність кондиціонерів C&H дозволяє надавати на них розширену гарантію 5 років. При цьому авторизовані монтажники суворо дотримуються технічних вимог монтажу. Професійні фахівці нашого сертифікованого сервісного центру можуть надати повний спектр послуг із сервісного обслуговування та ремонту обладнання Cooper&Hunter у Херсоні та Херсонській області.

Фахівці нашого сервісного центру мають сертифікати авторизованих монтажників, що дає їм право надавати розширену гарантію на кліматичне обладнання C&H, що встановлюється строком на 5 років!

Послідовність реєстраціївід п'ятирічної гарантії від Cooper&Hunter є достатньо зручною та прозорою. Після монтажу кондиціонера, наш монтажник заповнює стандартний гарантійний талон, а також прикріплює до нього окремо заповнений бланк з параметрами змонтованої системи та ксерокопію свого сертифіката. В обов'язковому порядку уточнює деякі персональні дані замовника (не поширюються третім особам): ПІБ, адреса монтажу, телефон для зв'язку – це необхідно для подальшої реєстрації об'єкта та обладнання у базі Cooper&Hunter.

Не пізніше ніж через 10 робочих днів після перевірки автентичності статусу монтажника та підтвердження реєстрації обладнання адміністратором центрального офісу Cooper&Hunter Україна в м. Київ, Замовнику стає доступною можливість перевірити реєстрацію свого кондиціонера .

реєстрація п'ятирічної гарантії

На сторінці достатньо ввести 13 значний серійний номер внутрішнього або зовнішнього блоку кондиціонера для перевірки активації статусу розширеної 5-річної гарантії.

Важливо пам'ятати: розширена гарантія на 5 років - не поширюється на обладнання Купер-Хантер, придбане в несертифікованих точках продажу (сумнівні інтернет-магазини, мережеві магазини тощо).

Для отримання гарантійного обслуговування насамперед звертайтесь до магазину, де ви придбали техніку Cooper&Hunter.